Supermamman...

...har inte ett skinande rent hem, ingen fet plånbok & inga superkrafter. Men ÄLSKAR livet!

onsdag 18 mars 2009

Vet ni vad som hände idag på dagis?

Jo vi fick besök av en vovve och en kisse som vi fick klappa! jag fick nästan en puss av vovven. Jag älskar djur, fast jag ser dom gärna på håll tills jag själv får bestämma att jag ska gå fram.
Vi har pratat en del om djur på dagis, det tycker jag e kul.

Igår var ju Lucas och Deborah här å lekte, vi lekte på mitt rum... mammorna såg knappt röken av oss. Tycker om Deborah, hon e söt ;-)
Mamma glömde plocka fram kameran, fy skäms!

Här e min tjocka mor, och vad som e tänkt att jag ska bli storebror till... inte för att det ser så mycket ut för världen just nu, men jag lovar att det kommer komma ut nåt mycket sötare en den här stora bollen. Bara knappt 3 veckor kvar... om den kommer när det e tänkt, jag ville ju vara kvar 18 dagar efter, men det hoppas mamma inte på. Inte jag heller, vill krama en riktig bebis å inte en STOR mage.

Mamma har fått vårkänslor nu när solen äntligen tittat fram! Fina va?
Papppas å mammas sötis!!


Är helt fast i Tv:n, bad mamma sätta på Byggare Bob på dvd:n...



Här har jag satt mig lite bekvämare, gillar Bob... han snickrar ju!
I eftermiddag åkte vi förbi mommos jobb å hälsade på strax innan hon skulle gå hem, åkte hem till mommo å foffo och fikade sen. Fick choklad av foffo, fast det inte e lördag idag, busigt va?
Nu ska jag sussan lull..
Imorgon kommer moster Carina å hälsar på!
puss William



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida