Supermamman...

...har inte ett skinande rent hem, ingen fet plånbok & inga superkrafter. Men ÄLSKAR livet!

fredag 20 mars 2009

Lite feber...

Igår när jag vaknade hade jag lite feber, men Carina hade lovat mig att hon skulle komma å hälsa på, så det gjorde hon. Vi byggde tåg av mina legobilar.
Idag hade jag fortfarande lite feber, men mamma å jag bestämde oss ändå för att ta en liten runda ner på stan, vi var ju tvugna att köpa paket till kusinerna Sara & Sanna för vi ska ju dit på kalas imorron. Moster Fiffi följde också med, sen mötte vi upp foffo nere på stan. När vi gått en stund så somnade jag som en liten gris i vagnen... så skönt att sova ute i solen! Nu hoppas vi på att den feber som fortfarande sitter i kroppen ger sig till imorgon så vi kan gå på kalas. Ni förstår att råkar mamma berätta något för mig så kommer jag ihåg det å tjatar till det blir av. Som igår när jag vaknade så sa mamma å pappa att Carina skulle komma, då ägnade jag nästkommande timmar till att ropa efter nina. Mamma höll på att gå upp i atomer!! *hihihi*

Här fixar mamma kvällsmaten igår, hamburgare *mums*
Ser ni min lilla kisse på mattan?
En jättebra kisse säger pappa för man behöver varken ge den mat eller byta i lådan.
Jag vill ha en riktig kisse, men tror inte jag får det... jag e för liten för att byta i lådan säger dom.
Nu ska jag kolla en stund på Byggare Bob, sen ska jag hjälpa mamma å hänga tvätt tror jag.
Ha en underbar helg allihopa!
Puss William

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida