Supermamman...

...har inte ett skinande rent hem, ingen fet plånbok & inga superkrafter. Men ÄLSKAR livet!

söndag 22 mars 2009

Slapp-söndag

Ja idag har varit en sån där söndag när man mest gör ingenting.
Väckte mamma å pappa lite innan sju, för att be dem sätta på tv:en i deras rum å kolla på bolibompa... så mysigt. (Fast mor å far e mer döa än levande vid den tiden).

Vi ägnade dagen åt att jag hjälpte pappa å spackla i tvättstugan medans mamma städade resten av källarn.
Sen tog pappa å jag ett låångt bad, älskar att bada! (men bara om pappa e med, annars totalvägrar jag)

päronen trodde att jag var på bättringsvägen, men tempen visade på 39,1 innan läggdax så det bli inget dagis för mig imorgon! Bli att gosa framför tv:en med mamma, inte fel det heller!

Får se om febern e borta imorgon, det hoppas vi på!

God natt å puss - William

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida