Supermamman...

...har inte ett skinande rent hem, ingen fet plånbok & inga superkrafter. Men ÄLSKAR livet!

måndag 23 mars 2009

Äntligen feberfri...



Japp idag har jag mått finemang, så imorgon blir det dagis igen!

E kul å leka med dom andra barnen å träffa fröknarna igen!


Mamma å jag har inte gjort speciellt mycket idag, mest slappat.

Efter att pappa varit hemma på lunch tog vi en tur upp till foffo å busade lite.


Ikväll e pappa å Aas (Claes) på hockey i jönköping.

Så mammas å mitt samtal från att de åkte vid halv 6 fram tills jag somnade vid kvart över 7 såg ut ungefär så här...


Jag: mamma?

mamma: Mmmm?

Jag:E pappa?

mamma: han e på hockey

jag: Aas?

mamma: han e på hockey med

Jag: mamma?

mamma: ja, william?

jag: e pappa?

mamma: han e ju på hockey med Claes

jag: Aas?

mamma: ja, claes å pappa e på hockey

jag: mamma?

osv..

osv..


Vet att jag e nyfiken, men frågar man inget får man inget veta!


God natt å puss - William

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida