Supermamman...

...har inte ett skinande rent hem, ingen fet plånbok & inga superkrafter. Men ÄLSKAR livet!

söndag 5 april 2009

Helgen som gick...

Idag blev staketet mellan huset och garaget färdigt, visst e pappa å jag duktiga...? Igår var vi ute hela dagen, från morgon tills strax efter 4... pappa å jag snickrade, mamma städade altanen och fixa till lite land. I veckan ska vi städa upp att bråte som blev kvar, och ordna med jord, gräsfrö och buskar. Idag på förmiddagen var vi på pappas jobb, han skulle fixa däcktvätten, jag tycker det e kul på pappas jobb! Vi städade och tvättade bilen med.
I eftermiddag åkte vi upp till mommo å foffo och kollade på ishockey, moster Fiffi var där med. Hon visade mig hur man målar byggare Bob. Tyvärr så förlorade ju HV, men vi håller tummarna!

Igår kväll var vi hemma hos Lukas. Här sitter vi och äter lördagsgodis och kollar på Bob...


Det blev grillade hamburgare och pommes till kvällsmat igår... mums! Premärgrillning för familjen Larsson/Gustafsson!



Här sitter vi och tjuvstartar på lördagsgodiset!
Imorgon e det ju måndag, vilket det alltid e efter söndag.. :)
Då ska jag till dagis en runda, sen kan jag nästan lova att eftermiddagen spenderas ute om solen skiner. Imorgon är det ju beräknad förlossning för krabaten i mammas mage.. får se om hon tänkt att trycka ut den snart, vet inte vad hon väntar på!
Mommo å foffo var i ullared igår så jag fick lite leksaker... en egen kratta, en stor spade och vattenpistoler.. så nu e det bäst att ni passar er! Fick ett par boxerkalsonger med, men dom ville jag absolut inte prova... gillar min lilla blöja.
Natti natti! Puss - William




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida