Supermamman...

...har inte ett skinande rent hem, ingen fet plånbok & inga superkrafter. Men ÄLSKAR livet!

tisdag 31 mars 2009

vårpromenad...

Idag tog mamma å jag en liten vårpromenad, men inte speciellt långt och inte speciellt fort gick det heller för jag vill ju gå själv... det e mycket jag vill göra själv nu, jag ska ju bli STORebror!
Sitter och läser leksakstidningen.. har pekat ut det jag vill ha, typ hela tidningen.

Sen e det roligt att göra kikare av tidningarna när man läst färdigt dom... rulla rulla rulla!
Idag sa jag nåt dumt.. jag sa dumma mamma! men pappa sa att mamma fick skylla sig själv för hon tänkte inte riktigt på vad hon sa! Ni vet, jag hör ALLT och lite där till!
Imorgon ska det bli ännu bättre väder, så då blir det nog mer promenad!
Puss William


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida