Supermamman...

...har inte ett skinande rent hem, ingen fet plånbok & inga superkrafter. Men ÄLSKAR livet!

torsdag 23 april 2009

Puhh vilken vecka...

Här e Alicia ute å upptäcker stora vida världen...men jag tycker allt att hon e lite otacksam, hon sover ju hela tiden!
Här e hon nybadad...

Jag fick hjälpa till att bada henne, jag var jätteduktig sa mamma å pappa!


Busis...



Ibland får jag leka fotomodell framför kameran, det e jättekul! E en liten linslus....
Ja den här veckan har dom vart här hemma å bytt fönster i mitt hus, fönstrena blev jättefina men mamma å pappa trodde inte att det var så mycket att städa efteråt...dom torkade å torkade å torkade....moster Fiffi kom förbi å hjälpte till, TACK!
Nu har pappa börjat grunda altanen, den ska bli i samma färg som huset sen när vi bytt panel.
Så jag e överlycklig...här målas, skruvas å hamras det HELA tiden!!
Nu kommer snart BVC å ska väga lillan å kolla så vi sköter oss :)
Puss William - världens bästaste kille!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida