Supermamman...

...har inte ett skinande rent hem, ingen fet plånbok & inga superkrafter. Men ÄLSKAR livet!

måndag 6 april 2009

Påskpyssel och tjejbesök...

Ikväll innan nattning lekte jag å pappa med jenga klossarna, det e jättekul när man plockat bort så många klossar att det rasar.
Idag fick jag ett nytt regnställ av mamma o pappa, ett Didriksson! Så nu e jag supercool! Fick en ny vårmössa med men den var inte lika populär!

Här e min fina tupp jag har pysslat på dagis och den lilla kycklingen mamma å jag gjorde på förskolan i fredags.


Här e lite pyssel mamma å jag har ägnat oss åt...



lite mer...
Idag efter dagis fick vi besök. Det var Deborah, hennes lillebror Mattheo och mamma Sofia som kom förbi. Vi fikade, sen lekte jag å Deborah! Jag gillar den tjejen skarpt! Mattheo var lite ledsen, han hade lite ont i magen sa mamma... stackars lilla han.
Imorgon har mamma sagt att hon ska baka bullar när jag e på dagis... det hoppas vi på!
Nu ska jag sussa vidare!
Puss William




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida