Supermamman...

...har inte ett skinande rent hem, ingen fet plånbok & inga superkrafter. Men ÄLSKAR livet!

torsdag 28 maj 2009

Idag säger vi grattis till...


VÄRLDENS BÄSTASTE FOFFO, som fyller 59 år!!
Han fick en fin henry loyd piké och en sommarskjorta!
Jag vet att jag har vart dålig på att blogga den senaste tiden, men tiden räcker lixom inte riktig till.
Lovar att jag ska bättra mig, har en del bilder att lägga upp med
Imorgon blir det nog förskolan en stund på förmiddagen... sen i helgen ska det bytas panel på huset å på lördag kväll kommer lukas å hans familj hit å grillar... hans pappa ska nämligen hjälpa pappa med huset.
Lukas var här en runda på förmiddagen med å lekte... jättekul!
Som sagt jag ska bättra mig så vi hörs snart av igen!
Puss William - världens bästaste!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida