Supermamman...

...har inte ett skinande rent hem, ingen fet plånbok & inga superkrafter. Men ÄLSKAR livet!

söndag 14 juni 2009

Sjung om studentens....

Grattis kusin Sara!!
Ja i fredags,i spöregnet, bar det av till jönköping för att gratta Sara som tog studenten. När vi äntligen fick gå in i värmen igen smaskades det exotisk planka!! Jag åt mest vattenmelon och fikade dammsugare till efterrätt!! Jag å Tao busade som bara katten, moster Carina ertappade oss när Tao lärde mig hur man vände tomflaskorna upp o ner i backen! ;) Tao e min idol just nu, ser upp till dom "stora killarna"!!
Fint torn jag har byggt va?!

Älskar att gosa i "lisans" säng...


... å gosa med henne med såklart!



Här lär jag lillsyrran att köra bobby car.. hahaha!!
Nu e det söndag igen, imorgon ska jag till dagis!
På tisdag ska jag till bvc på 2 års kontroll å på fredag e det ju MIDSOMMAR!!
Mommo å foffo - om ni läser detta, JAG SAKNAR ER redan, "lisan "med! Ha det så bra på öland så ses vi till min födelsedag!
Pussar William- den bästaste som finns!



0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida