Supermamman...

...har inte ett skinande rent hem, ingen fet plånbok & inga superkrafter. Men ÄLSKAR livet!

tisdag 23 juni 2009

skärsjön...

Japp idag efter dagis bar det av till sjön.. det e ju SOL nu!!! Lukas, hans mamma å lillebror Axel kom oxå dit. Vi lekte å busade!

Här sitter jag å gräver lite i sanden... vattnet e såå kallt sååå kallt vill inte ens pröva!


Alicia å Axel sov sött i sina vagnar!



Här kollar Lukas temperaturen...





Visst e jag sötis i pappas hörselkåpor?!
Mommo å foffo när kommer ni hem egentligen... ni har ju typ vart borta i flera tusen veckor lixom, saknar er! Frågar mamma ibland, men hon säger att ni fortfarande e på öland, vill oxå åka löland!
Midsommar var en lugn tillställning, vi åt kycklingpaj som anders gjort, den e BÄST! efterrätten bestod av maräng,glass,grädde å färska jordgubbar men det åt aldrig jag för jag å lillsyrran somnade halv 9.. sen vad som hände efter det kan jag ju inte veta, men mamma å pappa var pigga på morgonen, hade bara blivit lite sent, hade visst inte kommit i säng förrän halv 2...
Nina å anders sa att de hade haft trevligt iallafall.. vi ska dit i morgon å då ska jag leka med kissarna!
Ha det bäst i värmen å glöm inte dricka mycket vatten!
Puss William - the one

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida