Supermamman...

...har inte ett skinande rent hem, ingen fet plånbok & inga superkrafter. Men ÄLSKAR livet!

tisdag 16 juni 2009

Ute i det gröna...

Idag har jag inte vart på dagis, jag skulle till bvc å mamma till mvc så vi skippade det idag. Allt såg bra ut, jag växer å frodas :-) Efter middagen tog vi en sväng ut i det gröna...
Tycker det e jättekul å blåsa maskrosor!!

Stannade i lekparken så jag fick leka av mig lite, gungade jättehögt, åkte kana å grävde lite... men skopan var tuuung!


Min lilla sötnos...



Här har vi lite morgonmys, lisan har precis vaknat men jag har hunnit med både frukost å påklädning.. Hon e en liten sjusovare min syster. Idag vaknade hon vid halv 9 av att moster "nina" ringde!
Ieftermiddag ska vi hem till Lukas å kolla på hans lillebror Axel som bara e en vecka gammal!
Pussar William - som ni vet, den bästaste som finns... om jag får säga det själv!




0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida