Supermamman...

...har inte ett skinande rent hem, ingen fet plånbok & inga superkrafter. Men ÄLSKAR livet!

torsdag 2 juli 2009

me,me,me...


Vet ni vem som fyller år denhär gången? JAG!! hela 2 år blir jag!
Igår bjöd jag på glass & chokladbollar på dagis, sista dan igår med nu har jag semester i 5 veckor!!
I eftermiddag blir det kalas med massa paket, men jag har redan hunnit få av mamma å pappa å Alicia... byggare bob filmeeer & en GUNGSTÄLLNING, här ska gungas må ni tro!!
Mommo å foffo har kommit hem en runda med, fatta att jag blev glad i tisdags när jag å pappa kom hem från stan å gamlingarna var här!!
På lördag e det dax för stohej igen, då ska ju lillsnurpan döpas!
Nu ska jag skynda på mamma å väcka Lica ;-) så vi kan gå ut å gunga!!
Puss puss - Willmas!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida